Të stresuar? Shkenca thotë që kjo ngjyrë duhet të mbizotërojë në dhomën tuaj të gjumit

 

Kjo sipas një studimi të Travelodge në vitin 2013, i cili doli në përfundimin se e kaltra,
mund të ketë një ndikim real në cilësinë e gjumit ! Studiuesit gjetën se nga mijëra të anketuar,
njerëzit që flinin në dhoma të lyera me hijet e blusë ishin më të qetë në përgjithësi,
në krahasim me ata që flinin në një dhomë të lyer me nuancat e së verdhës, lejlasë etj.

 

 

Efekti qetësues i blusë, siç shprehet Chris Idzikoëski nga Edinburgh Sleep Centre, lidhet me receptorët
e specializuar të quajtur qeliza ganglion në pjesën e retinës së syve tanë, të cilët janë më të ndjeshëm
ndaj ngjyrës blu. Një tjetër studim shkencor ka dalë në përfundimin se shtresat e bardha luftojnë stresin,
ankthin apo pagjumësinë. Mund t'ju duket e çuditshme, por kaq e thjeshtë është. Mjafton të shtroni në
krevatin tuaj çarçafë të bardhë, të lyeni muret ngjyrë të kaltër dhe kjo do të ndikojë drejtëpërdrejtë në
psikozën tuaj. Tradicionalisht, shtresat e bardha janë përdorur si pjesë e terapisë profesionale për fëmijët
që përjetojnë çrregullime ndijore, ankth, stres ose probleme të lidhura me autizmin. 

 

 

Studimet klinike tregojnë se shtresat e bardha ndihmojnë pacientët që vuajnë nga shumë sëmundje dhe 
çrregullimeve të ndryshme si për shembull autizmi, Tourette-së, Alzheimer, paralizë cerebrale dhe 
madje mund të ndihmojë në lehtësimin e simptomave menopausale.