Të stresuar? Shkenca thotë që kjo ngjyrë duhet të mbizotërojë në dhomën tuaj të gjumit

Ngjyrat njihen të kenë një efekt të caktuar në trurin e njeriut dhe si na bën të ndihemi një ngjyrë, nuk na bën një tjetër. Thuhet se kuzhina duhet lyer e kuqe, pasi në këtë mënyrë ndillet oreksi, dhoma e ndjenjes e gjelbërt, pasi na relakson, e dhoma e gjumit në tonet e blusë
Të stresuar? Shkenca thotë që kjo ngjyrë duhet të mbizotërojë në dhomën tuaj të gjumit

Të stresuar? Shkenca thotë që kjo ngjyrë duhet të mbizotërojë në dhomën tuaj të gjumit

 

Kjo sipas një studimi të Travelodge në vitin 2013, i cili doli në përfundimin se e kaltra,
mund të ketë një ndikim real në cilësinë e gjumit ! Studiuesit gjetën se nga mijëra të anketuar,
njerëzit që flinin në dhoma të lyera me hijet e blusë ishin më të qetë në përgjithësi,
në krahasim me ata që flinin në një dhomë të lyer me nuancat e së verdhës, lejlasë etj.

 

 

Efekti qetësues i blusë, siç shprehet Chris Idzikoëski nga Edinburgh Sleep Centre, lidhet me receptorët
e specializuar të quajtur qeliza ganglion në pjesën e retinës së syve tanë, të cilët janë më të ndjeshëm
ndaj ngjyrës blu. Një tjetër studim shkencor ka dalë në përfundimin se shtresat e bardha luftojnë stresin,
ankthin apo pagjumësinë. Mund t'ju duket e çuditshme, por kaq e thjeshtë është. Mjafton të shtroni në
krevatin tuaj çarçafë të bardhë, të lyeni muret ngjyrë të kaltër dhe kjo do të ndikojë drejtëpërdrejtë në
psikozën tuaj. Tradicionalisht, shtresat e bardha janë përdorur si pjesë e terapisë profesionale për fëmijët
që përjetojnë çrregullime ndijore, ankth, stres ose probleme të lidhura me autizmin. 

 

 

Studimet klinike tregojnë se shtresat e bardha ndihmojnë pacientët që vuajnë nga shumë sëmundje dhe 
çrregullimeve të ndryshme si për shembull autizmi, Tourette-së, Alzheimer, paralizë cerebrale dhe 
madje mund të ndihmojë në lehtësimin e simptomave menopausale.